Concentración na Plaza del Conceyu de Xixón

Bloque por Asturies-UNA participó na concentración na Plaza del Conceyu de Xixón


Roberto Colunga y Daniel Fernández, candidatu a l’Alcaldía y voceru de la coalición respecticamente, participaron na concentración na Plaza del Conceyu a les 10:00, coincidiendo col últimu plenu de la llexislatura.

La principal protesta referíase a l’aprobación del PXO, que realízase a menos de 10 díes de les elecciones y con numberoses duldes sobre la so llegalidá, anque ensin duldes de la irresponsabilidá polítiques que supon la so aprobación, como posteriormete esplicaría Bloque por Asturies-UNA nuna rueda de prensa.

Na protesta había representates de la zona d’El Muselín, de Les Caseríes y d’El Muru de Cabueñes.

Na protesta tamién había un grupo de persones qu’esixíen la continuación inmediata de les obres de Colexu Jovellanos, tal que yá se prometiera n’innumberables ocasiones.




Roberto Colunga destacó’l calter fondamente antidemocráticu d’esta aprobación, mientres Daniel Fernández centrar nes distintes irregularidaes del Plan d’Ordenación

A les 11:00 hores nel Hotel Alcomar de Xixón, Roberto Colunga criticaba en calter fondamente antidemocráticu del PXO “aprobáu a nueve díes d’unes elecciones ya hipotecando la capacidá de maniobra de la próxima corporación”.

Destacó que tantu PSOE ya IX llanzar a una huída escontra alantre pa “aprobar más de los mesmu, porque esti PXO tien los mesmos defectos qu’el qu’anularon los tribunales apocayá” pola necesidá del gobiernu municipal de “pagar favores, porque ta claro qu’esta aprobación nun respuende nin al interés xeneral nin muncho menos al interés de la ciudadanía de la ciudá”, sentenció el candidatu a l’Alcaldía.

Pela so parte el voceru de la coalición Daniel Fernández destacó que “l’alternativa 0, ye dicir si nun s’aprobara nengún plan, inclúi actuaciones anulaes polos tribunales, colo qu’en casu de non properar el recursu del Conceyu, cosa más que probable, el PXO yá sería illegal” y criticó la falta d’argumentación pa desenvolver el plan “porque parte d’unes necesidaes de vivienda manipoliaes y que contradicen datos oldeaos como los del INE”.

Tamién criticó l’actuaciones na zona rural o la eliminación d’El Muselín que se basa nun estudiu xeolóxicu que nun s’incluyía primeramente nel plan, y qu’establez que la inestabilidá de la zona torga’l so usu residencial, pero sí dexa la instalación de depósitos de combustible.

Roberto Colunga terminó indicando que “una de les prioridaes del Bloque por Asturies-UNA ye la reelaboración d’un PXO dende premises de participación ciudadana na so ellaboración y afecha a les necesidaes de los ciudadanos, non de les grandes constructores” concluyó.

Publicado en la web de la Coalición Bloque por Asturies-UNA el 13 de mayo de 2011